pondelok 3. decembra 2012

DIY: Milukáš z papiera

Tohto milého bielofúzeho deduška som zazrela niekde na nete a skúsila som ho zbastlovať ťiež. Je to fun a odporúčam vyskúšať :D Treba na to tvrdší papier/vyradenú pohľadnucu, biely kancelársky papier, farebný papier, vatový tampón, lepidlo a nožnice. Spodnú časť zaoblíme - pre perfektionistov odporúčam spraviť kružidlom polkruh.


Dierku neskôr zamaskujete papierom ;)
Z bieleho kancelárskeho papiera si nastriháme pásiky a jednou hranou nožníc ich naslimáčikujeme. Postup je rovnaký, ako keď chcete "nakučeravieť" umelú stužku.
Vystrihneme si z farebného papiera tvár (môžme, nemusíme :)a čiapku.
Nalepíme ich na kartón a môžme začať lepiť bradu: pekne pásik po pásiku. Spravíme lem na čiapke, z vaty vystrihneme brmbolec, zastrihneme vytŕčajúce kúsky a vrhneme sa na tvár. Mikuláš predsa potrebuje aj oči a nos :)
Kľudne môžme použiť na oči či nos staré gombíky. Mňa to napadlo až teraz, keď je už tento prvý hotový :) Čo naňho poviete?
*** Našla som originál - nech sa páči: http://pinterest.com/pin/156640893261139189/***

5 komentárov:

  1. Krásny Mikuláš :) Zastav sa u mňa na blogu, prosím :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten je nejroztomilejší, určitě ho zkusím, i když už je po Mikuláši. Na Vánoce se ale ještě bude hodit. Jsi šikulka!
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kocky, spravte tiez a poslite mi fot - zavesim to sem ;)

    OdpovedaťOdstrániť