sobota 1. decembra 2012

GA -> vyhlásenie víťaza

Krásne prvodecembrové dopoludnie prajem :) Tento týždeň bol v práci aj doma trošku divokejší a na blogovanie nebolo dosť času, vyhlásenie víťaza však nemôžem a nechcem odkladať. V prvom rade ďakujem za všetky vaše komenáriky, zdieľania, pridanie sa k mojim GFC a všetku pozitívnu energiu. Veľmi si to vážim a už teraz sa môžte tešiť na ďalšiu GA - narodeninovú :) Na žrebovanie som použila generátor a takto to dopadlo:
Tramtadaááá
Gratulujem! Sue, pošli mi prosím poštovú adresu, aby som Ti mohla poslať výhru :)
Orkut Myspace Congratulation Scraps, Graphics and Comments
GoodLightscraps.com
Rozhodla som sa poslaľ dáku drobnosť aj osôbke, ktorá počas GA nechala u mňa najviac komentárov. S počtom 7 vyhráva Krinolina :D Prosím pošli mi svoju adresu Dani, nech ti môžem poslať drobné prekvapenie ;) Obom ešte raz gratulujem a teším sa na ďalšiu GA pred prázninami :) Príjemný víkend všetkým...

Day, English, Weekend | Forward this Picture

6 komentárov:

  1. a ja som bola hneď nad Sue! :D no gratulujem obom dievčatám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veru Lizzy, bolo to tesna...ale ktovie, mozno nabuduce ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujeeeem a aj gratulujem vitazke zaroven :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuuj, to som hrozne hrozne moc rada. Veľmi pekne ti ďakujem. Mám obrovskú radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super, už som sa začínala báť, že sa ti prestal páčiť a už ho nechceš :D zajta posielam ;)

    OdpovedaťOdstrániť