pondelok, 3. júna 2013

Moji obľúbenci al. odkiaľ mám všetok super matroš

Na tento článok som sa chystala strašne dlho -  tak dlho, že som ho odkladala, kým som naň úplne nezabudla :D

Číslo jedna u mňa je určite aj naďalej ostane obchodík House of scrap, odkiaľ mám asi najviac vecí a do ktorého chodím najčastejšie okukovať novinky a kochať sa hotovými výrobkami. Určite sa oplatí pozrieť aj blog HOS, hlavne keď má človek veľa času a chce sa pokochať nádherou. čo výtvor, to krása.



Keď sme pri Evičke z HOS, tak musím spomenúť ďalší intenzívne ochkací blog MichaelaCars, keďže tieto kočky spolu dosť úzko spolupracujú, majú podobný štýl, jedna druhou sa inšpirujú a i keď Miška nemá vlastný obodík, môžte si podobne ako i u Evičky objednať mailom.




Materiál pre tvorilky je u mňa najsilnejšou ak nie jedinou konkurenciou HOS-u. U Ľubky nájdete oveľa širší výber a je to tiež veľmi milá osôbka. Objednávam skôr cez jej Sashe-ochodík, keďže čím je širšia ponuka, tým viac času potrebujem na rozhodnutie :D

Zatiaľ len raz som objednala od Lucky Barabas, ale keď miniem aspoň časť tej hory materiálu doma, tak sa k nej rozhodne rada vrátim. Veď kde inde môže človek kúpiť silikónové pečiatky v slovenčine?
Navyše Lucka robí aj super video-návody a to sa mi veľmi páči ;)


Všetky spomenutá kočky a ďalšie šikovné ručičky nájdete teraz pod jednou strechou Scrapper.

Inak veľa vecí nájdete v papierníctvach, galantérkach a pred vianocami mali 2 druhy pekných setov aj v Ikea - súťažiť ste o ne mohli tu a našla som ho vďaka Domčeku :)
Už ho tam však nemôžem nájsť, tak snáď si toto niekto z Ikea precíta a zaradia hlavne ten kvietkový set opäť do ponuky... Aktuálne tam môžte kúpiť takéto super pásky:



Zo zahraničia už nejak často neobjednávam. V týchto obchodíkoch dostanem vždy všetko čo potrebujem a tiež ma poteší, keď viem, že sa kočkám darí :)

Kde nakupujete vy? Poznáte tieto obchodíky? Tiež na nich fičíte? :)