streda 26. júna 2013

Monsteeeeers

Žijem ľudkovia, ďakujem, že chodíte na návštevu aj keď vás nezaplavujem novinkami - vážim si to :)

Momentálne mám trošku rušnejšie obdobie: zmeny v práci, učenie po večeroch, vymýšľanie haldy darčekov pre snáď milión ľudí a moje krstniatko Jakubka :), liečenie sa z angíny (tretie antibiotiká behom pol roka, márnosť), nekonečné hľadanie nepredraženého bytu (nie prízemný, nie strešný, nie bez výťahu, nie mini-pidi, nie na konci sveta alebo v nebezpečnom susedstve a hlavne žiaden plesnivec, brr) a tak rôzne...

Dnes máme firemnú akciu. Naša spoločnosť spolupracuje s Disney a aktuáne ponúkame hračky s motívom Monsters University. Premiéru sme prešvihli, ale dnes ideme všetci nedovolenkujúci pracanti do kina. Je to niečo ako povinná literatúra na škole, lebo v toľkých charakteroch čo predávame sa dosť ťažko orientuje, keď človek nepozná celý príbeh :)



Prečo sa toľko o tom rozpisujem? Včera ma konečne kopla múza, keď som balila manžela na služobku do Francúzska (o čo sa stavíme, že mi nič nepriniesie? fňuk).
Neviem ako vy, ale mne sa páčia také tie uletenosti a keď už patrioti, tak poriadni!

Povystrihovala som teda dáke tie príšerky, poprilepovala na štipčeky, sponky, brošňové mostíky a neviem čo ešte :)
Na to aké neplodné obdobie aktuálne mám, to bol pozoruhodný výkon hlavne z časového hľadiska: drahý stihol pozrieť len dva diely Futuramy, pofrflať ako sa mu ráno nechce vstávať tak skoro a bolo hotovo. Pol hoďka aj s vystrihovaním. To som si dlhšie fúkala ten prst, ktorý som si opálila lepiacou pištoľou :D

Teraz už len presvedčiť kolegov, že tie odznačiky a sponky si na premietanie musia dať, keď už sú hotové.... Čo na ne poviete?



***********

Update po kine:
Ja som silne pixarovsky orientovaná a je hneď niekoľko rozprávok, ktoré môžem skoro stále dokola. Podľa mňa to bolo veľmi vydarené a rada si to pozriem zas. Nie často, lebo staré lásky by žiarlili, ale určite po Príšerkách ešte siahnem. Čo vy, videli ste? Chystáte sa?

Tak kupujte aspoň hračky, nech mám nielen výplatu, ale aj dáke tie odmeny na konci roka :D

14 komentárov:

  1. Ahoj nechcela by si vzájomne sledovanie ? :)
    PS:ja ťa už sledujem ❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvele veci, uz aj mamina miluje tvoj blog a vdaka ti za svadobnu tombolu, mala uspech :D A inak skus hlivu ustricovu, tabletky, pomaha posilnit imunitu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo a priserky!!! tie tvoje odznaciky by som si dala vsetky na film :)

      Odstrániť
    2. super, tesim sa :D

      hmm, tu hlivu som tusim videla aj v lekarni taku na zalievanie...mohla by som vymenit tu salviu, lebo mi uz ide hore krkom. dakujem za tip ;)

      Odstrániť
    3. oh a som rada, ze tombola splnila svoj ucel - u nas to nikto necakal, o to viac prekvapeni boli :)))

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. su len z papiera, takze vyslovene jednorazovky, ale kolegovci boli riadne prekvapeni :D

      Odstrániť
  4. jakie swietne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chcem byť Tvoja kolegyňa! :) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to zajtra idem znackovat 5 obrovskych krabic s hrackami a ukladat ich do showroomu :D

      ked budeme hladat ludi, pridam ponuku aj sem - zatial mozes pozriet hracky na spinmaster.com :)

      Odstrániť
  6. Jéééééééééééééé ..! to jsi taky udělá..::DDD Jdu an to.Jo a díky za incpiraci..:-D

    OdpovedaťOdstrániť