piatok 12. apríla 2013

DIY: Klobúčnik


Pamätáte si ešte príspevok o tom, čo všetko sa dá vyrobiť z roliek od toaleťáku? Ak nie, nájdete tu :)
Keďže mačacie ušká sme mali už na Luckinej rozlúčke, chcela som vymyslieť dačo iné. Napadlo mi, že keď už tie klobúčiky rôznych tvarov začínajú byť zas IN, tak do toho pôjdem tiež. Rolky poctivo šetrím, takže som ich mala na sklade :)


Stačilo ich prerezať na polky a vyrezať kruhy pod ne. Najťažšie bolo zohnať hrebienky - bola som asi v piatich obchodoch, kým som našla hľadané v potrebnom množstve. Podobne dlho som zháňala farbu v spreji na konečnú úpravu...
Keď som už konečne všetko mala, stačilo zlepiť polky roliek s kruhom, prilepiť zospodu hrebienok a výsledok zafarbiť. Hotovo ;)
 
Prečo moje klobúčiky nemajú vršky? Mylne som predpokladala, že baby sa nebudú veľmi baviť/piť a tak som pre ne vymyslela "súťaž": ktorá sa netrafí papierovou guľôčkou do klobúčika inej baby, tak musí o sebe povedať dáku pikošku alebo piť - podľa vlastného uváženia a kondície.
Jediná hra, ktorú sme nakoniec hrali, bola zameraná skôr na to, či nastávajúceho dobre poznám. Keď som nepovedala správnu odpoveď, musela som piť. Nachytali ma na otázkach typu koľko váži (sekla som sa o kilo), aký máme obľúbený film (Fičíme skôr na seriáloch a pixarovkách. Drahého vášeň pre zombiekov nezdieľam), že naše dieťa sa bude volať po jeho otcovi a bratovi (som skôr za Matej, Tobiáš a pod., mená so -slav na konci ma veľmi neberú) a tak :)
Páčia sa vám? Aké hry ste zažili na rozlúčke so slobodou?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára