štvrtok, 11. apríla 2013

Vyhlásenie GiveAway

Tramtadadááá, je to tu, priatelia! Konečne som sa dostala k vyhodnoteniu GA. Neplánovala som naťahovať to tak dlho, ale keď vrcholí predsvadobný stres a do toho nevesta chytí tuberácky kašeľ, nevládze sa ani pohnúť, antibiotiká nezaberajú a z každej strany sa rúti dáka pohroma, tak ide blogovanie trošku stranou :)

Začínam sa zotavovať, takže aj články by mali začať konečne pribúdať ;)

Na vyhodnotenie som chcela tentoraz niečo iné ako random. Fotky tradične zlé, ale snáď podstatu zachytili...vytrhla som z novej EMMY stránku s reklamou, vysekala so z nej obláčiky a na každý napísala číslo podľa toho, ako ste komentovali tu. Niektoré samozrejme aj dva krát, keďže splnili podmienky :)

Všetky som dala do krásneho piknikového koša (pôvodná jeho misia bolo svadobné fotenie, ale všade bolo blato a zima, fňuk) a poriadne zamiešala :)

A ktože sa to ukýva pod číslom 23?

Je to Nelkin druhý komentár :D LTT, ale predsa ;)

Srdečne gratulujem Neli a čakám na adresu, kam ti mám šatičky poslať :)