piatok 10. mája 2013

Darček pre maminku k MDM

Po dlhom čase som darček pre maminku kúpila intuitívne skôr (bez riešenia na poslednú chvíľu) a som na seba preto veľmi silno hrdá :D

Pôvodne som si šla nakúpiť novú bižu, lebo veď nemôžem nechať prepadnúť kupón, či? No a tam som zbadala vec, o ktorej som už aj pochybovala, že sa ešte vyrába: náušničky na klipsy!

Moja maminka nemá prepichnuté uši. Tento rok bude oslavovať 50tku a konečne si vybrala darček, ktorý nie je do domácnosti: zlaté náušničky.

Keď sme začali teda riešiť, kedy a kam si má ísť prepichnúť uši, tak dostal tatino záchvat žiarlivosti. Že komu sa chce páčiť, že je na to stará a bla bla bla. Kvalitne sme mu vyčistili za to žalúdok, ale škody sa nám zatiať nepodarilo napraviť. Mamina sa zasekla a z prepichovania uší zišlo.

Dúfam teda, že tieto náušničky ju trošku osmelia. Tatino už prestal s rečami o tom ako sa mu páči aj bez ozdôb a preto ich teda ani nepotrebuje. Tak by teda na premostenie k jej narodeninovému darčeku mohli byť vhodným odrazovým mostíkom, čo poviete :)

Ak vám je škatuľka povedomá, tak to nie je náhoda. Je to obal z bronzových Oriflame guličiek. Niektoré veci sú skrátka príliš krásne na to, aby sa len tak vyhodili. Navyše v nich maminkine prvé náušničky vypadajú krásne ;)

3 komentáre:

  1. sú veľmi pekné :) tak mamka mala povedať tatovi, že sa chce páčiť sama sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak mamina bola dost sokovana, co tatino zadelil, rovnako ako my vsetci :D

      on je celkom prostoreky a velakrat si neuvedomuje, ako drsne vyznie to, co povedal. no a je riadne ziarlivy. jeden by si myslel, ze to casom vyprcha, ale unho holt nie :D

      Odstrániť