pondelok 13. mája 2013

DIY: Domček pre náramky a inú bižu

Priznávam sa, že bižu veľmi často nenosím. Ráno sa väčšinou ponáhľam a nestíham vychytávať najlepšie kombinácie oblečenia, nieto ešte dolaďovačky cingrlátkami - iba ak mi ujde bus a ja tak získam ďalších 20 minút k dobru :D
K škrečkovaniu som sa už minule priznala. To sa u mňa prejavuje nielen pri bezmedznom zhromažďovaní materiálu na bastlovanie, topánok a kabeliek, ale aj bižu. Strašne rada sa prehrabávam vo všetkých stojanoch na náušničky, náhrdelníky, náramky a keď ma včas nik neumravní, tak nakupujem koľko mi zázračná kartička od banky dovolí...
Keď sa teda odhodlám upratať si všetky moje sarapatičky, tak to zaberie aj celý deň.
Najviac času zaberie rozdelenie a nakôpkovanie podľa druhu na uši/krk/ruky a potom podľa obľúbenosti či nositeľnosti. Tie viac obľúbené vždy ukladám navrch, aby tam poriadok dlhšie vydržal :)
Vďaka môjmu novému domčeku na náramky som umravnila aj škriatka, čo mi vždy schoval akurát ten, ktorý som si práve chcela dať. Beťár jeden! Teraz má smolu :D
Ako na to? Zober dáku sympatickú škatuľu, nafarbi alebo oblep či inak skultúrni. Dovnútra nalep prázdne rolky od toaleťáku. Po uschnutí na rolky naukladaj náramky ako chceš :)





Nášnice skladujem na stojanoch, ktoré som dostala, ale zjavne ešte aspoň jeden potrebujem... Na krčnú bižu ešte nemám nič normálne vymyslené.


















7 komentárov:

  1. Krásné!!! ta krabička je vážně nádherná. :)

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne a aké jednoduché, nenadarmo sa hovorí že v jenoduchosti je krása, tlieskam :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dakujem :) neobjavila som ameriku, ale snad som niekoho aspon trosku inspirovala...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už dávno sa chystám urobiť si stojan na náramky, tie sa mi váľajú kade-tade, takže možno to urobím ako ty :) Ešte sa uvidí, inak stojanov na bižutériu ani v mojom prípade nie je nikdy dosť :D V tomto sme si podobné.

    PS: Ďakujem za upozornenie na chybu v článku, pri písaní som si to už opravovala, ale v pár vetách som očividne slovo parfém prehliadla. už je všetko opravené :) Vďaka ešte raz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a hlavne clovek rychlo najde ten, ktory sa aktualne hodi :)))

      Odstrániť