štvrtok, 31. januára 2013

DIY: Tabuľové tvoreníčko

Šťastná prešťastná som bola, keď mi konečne dorazila moja magnetická tabuľová pasta z Raja umelcov. Zháňala som niečo také už na hodiny pre môjho drahého, ale podarilo sa až teraz :)
Tak som farbila všetko možné aj nemožné. Ofarbila som poháre z detskej výživy, aj keď ešte neviem čo presne v nich budem skladovať. Môžem niečo napísať spredu na pohár a dokonca aj na viečko:
Ďalšia na rane bola škatuľka od čaju:


Vybláznila som sa aj na dóze od kávy, ktorú som už dávnejšie zvnútra vystriekla bronzom
No a keďže sa mi brutálne páčia tabuľky, ktoré vídam na rôznych svadobných a snúbeneckých fotkách, tak som jednu skúsila vyrobiť aj ja. Veď by bola škoda nevyužiť materiál, keď som už bola taká rozbehnutá :D
Ešte jej chýba dáky rámik, ale to ešte doriešim. Času zatiaľ dosť...
Skúšala som tiež vyrobiť drobné odznačiky z hmoty schnúcej na vzduchu. Tie som samozrejme trošku nafarbila tiež. Myslela som si, že sa budú dať pripnúť aj na chladničku, ale funguje to opačne - na tento povrch sa chytajú skôr magnetky, nie kov :)
To však nevadí, pretože písať sa na ne dá aj tak :D
Tento puntíkový zošitok z Tesca som tiž vylepšila - nielen tabuľkovým okienkom, ale aj rámikom z Ikea-scrapbookingového balíčka. O ten ste mohli súťažiť tu.
Čo by ste si namagnetizovali vy? Ešte mám toho kopec, tak smelo do toho ;)