utorok, 5. februára 2013

DIY/Inšpirácia: Tak trochu iné kytice a kytičky

Svadba je drahá záležitosť. Najsmutnejšie na tom je, že je okolo toho toľko zbytočností alebo len relatívne podstatných vecí. Vydávať sa chcem len raz v živote a jasne, že to bude výnimočný deň. Možno som škrob (haha), ale príde mi zbytočné vyhadzovať peniaze za niečo, čo si "užijem" len chvíľku, prípadne vôbec.
Oznamká sme si robili vo vlastnej réžii (kombinácia môjho nápadu, drahého zručnosti s PhotoShopom a naších obľúbených vecí), menovky a pierka plánujem zbastlovať sama a zvyžujem, že miesto päťkilovej svadobnej kytice si vyrobím takú, ktorá ma viac vystihuje - papierovú, so stužkami či krajkou a nejakými tými kamienkami alebo perličkami. Nebudem z nej mať svalovicu, nebudem ju musieť ísť ojednávať ani vyzdvihovať a modliť sa nech ju vyrobia fakt podľa mojich predstáv, nezvädne mi a bude mi robiť dlhšie radosť.
Hľadám teda inšpirácie kade tade, googlim, vymýšľam, kombinujem...to rozhodovanie je pri toľkých možnostiach priam na zbláznenie. Veď pozrite:
Kytica zo starej knihy aj s návodom na zbastlovanie:



Túto nádheru som tiež našla aj s návodom tu.


Čo poviete na túto?
Z košíčkov na muffinky sa dá robiť aj kopec iných vecí, ako napríklad toto:
Na tej istej stránke som našla ečte túto (zatiaľ silný favorit).
U Momichky sa človek môže pokochať a inšpirovať touto omotýľovanou krásou
Úžasný a prehľadný návod nájdete aj na doméne homedeco2u.
Čo poviete na túto? Podľa mňa je dokonalá, ale ak si zrátam cenu a poštovné, tak by ma vyšla viac ako svadobné šaty :)
Na Masterpieceweddings majú skoro tak isto krásnu:
Obrovitánsky kopec návodov na papierové kytice som našla tu. Teraz plačem, lebo môj comp odmieta prevziať aktualizácie a tým pádom si ich nemôžem prebehnúť hneď teraz...
No čo už, takto mám viac priestoru na očumovanie šikovnejších tvoriliek z The-louisville-wedding-blog.com :)
Ktorá sa najviac páči vám? Na ktorú by ste si trúfli?
*******************************************************
UPDATE: Keďže sa mi nakopili iné veci a nestíhala som, tak som si nakoniec jednu hand made kytičku kúpila. Obchodík BouquetsByLucia môžem len a len odporúčať ;)