pondelok, 4. februára 2013

Vykecávačka

Nejak veľa o sebe toho nenahovorím, ale keď to na mňa raz za čas príde, mám pocit, že musím všetko vytrúbiť do sveta vo veľkom :)
Z toho vyplýva, že túto rubriku sa nechystám robiť pravidelne...iba ak by sa mi to príliš zapáčilo :D
Víkend bol opäť raz neskutočne krátky. Opäť raz tour de BA-HC-MA-BA.
Plán vs. realita:


1. zagratulovať bratovi k narodeninám a sestre k meninám – done
2. vybaviť si prepúšťaciu licenciu od nášho pána farára – done, ale trošku po termíne
3. prvé predsvadobné sedenie s oddávajúcim – done, len musíme ešte dodať papiere z bodu 2.
4. zbaliť všetky prázdne poháre od kávy pre jajax – fail, zabudla som na totálku
5. zaviezť budúceho svokra do nemocnice – done
6. spraviť si príjemný romantikush večer s drahým – done
7. neprežrať sa – neúspech na celej čiare. ešte že do šiat nemusím chudnúť :D
Plán na tento týždeň:
- objednať sa k zubárke s mojou rozpadnutou blombou (done)
- dnes konečne kúpiť svadobné topánky a rifle pre mojúšika, nech mu tie aktuálne môžem konečne oprať. Zvyšné nie sú nositeľné...
- zajtra sushiiiiii, hrozne teším
- nakúpiť materiál. Veeeeeeľa materiálu
- dokončiť konečne oznamká a rozposlať ich, nech ľudia vedia, či a na kedy sú pozvaní
- piatok prežiť cestu so šéfom finančného (konverzácia možná len v angličtine, bude fun :D) na firemnú lyžbu a pokúsiť sa nezabiť sa na svahu...
- počas týždňa dáky ten príspevok na blog, upratať, variť netreba (rodičia nás nabalili tuším na dva týždne), modliť sa nech práčka zas nerupne a nezabudnúť zbaliť nič dôležité :)
Čo sa chystám zdokumentovať:
- menovky na svadbu
- svadobný album
- baby album pre sestru
- pierka na svadbu (budú to rozhodne brošne, asi z flicu, asi farebné)
- možno svadobnú kyticu z papiera (najskôr si musím nechať skrátiť šaty podľa topánok, aby som mohla použiť aj krajku z nich, nech to ladí)
- pár valentínskych drobností
- pohľadnicu k 50tke mojej krsnej
Ťažko povedať v akom poradí tieto veci nakoniec vyrobím, ale určite sa podelím nielen s výsledkom, ale aj s inšpiráciami, na ktoré narazím. Veci na svadbu by som chcela poriešiť behom týchto dvoch týždňov. Hlavne držte palce, nech si konečne kúpim tie topánky a môžem si dať skrátiť šaty.
Inak, viete, kde si človek môže dať bez obáv spraviť obrúčky? Som počula toľko strašidelných zážitkov s našimi zlatníctvami, že by som rada šla na “overenú adresu”