pondelok 4. februára 2013

Vykecávačka

Nejak veľa o sebe toho nenahovorím, ale keď to na mňa raz za čas príde, mám pocit, že musím všetko vytrúbiť do sveta vo veľkom :)
Z toho vyplýva, že túto rubriku sa nechystám robiť pravidelne...iba ak by sa mi to príliš zapáčilo :D
Víkend bol opäť raz neskutočne krátky. Opäť raz tour de BA-HC-MA-BA.
Plán vs. realita:


1. zagratulovať bratovi k narodeninám a sestre k meninám – done
2. vybaviť si prepúšťaciu licenciu od nášho pána farára – done, ale trošku po termíne
3. prvé predsvadobné sedenie s oddávajúcim – done, len musíme ešte dodať papiere z bodu 2.
4. zbaliť všetky prázdne poháre od kávy pre jajax – fail, zabudla som na totálku
5. zaviezť budúceho svokra do nemocnice – done
6. spraviť si príjemný romantikush večer s drahým – done
7. neprežrať sa – neúspech na celej čiare. ešte že do šiat nemusím chudnúť :D
Plán na tento týždeň:
- objednať sa k zubárke s mojou rozpadnutou blombou (done)
- dnes konečne kúpiť svadobné topánky a rifle pre mojúšika, nech mu tie aktuálne môžem konečne oprať. Zvyšné nie sú nositeľné...
- zajtra sushiiiiii, hrozne teším
- nakúpiť materiál. Veeeeeeľa materiálu
- dokončiť konečne oznamká a rozposlať ich, nech ľudia vedia, či a na kedy sú pozvaní
- piatok prežiť cestu so šéfom finančného (konverzácia možná len v angličtine, bude fun :D) na firemnú lyžbu a pokúsiť sa nezabiť sa na svahu...
- počas týždňa dáky ten príspevok na blog, upratať, variť netreba (rodičia nás nabalili tuším na dva týždne), modliť sa nech práčka zas nerupne a nezabudnúť zbaliť nič dôležité :)
Čo sa chystám zdokumentovať:
- menovky na svadbu
- svadobný album
- baby album pre sestru
- pierka na svadbu (budú to rozhodne brošne, asi z flicu, asi farebné)
- možno svadobnú kyticu z papiera (najskôr si musím nechať skrátiť šaty podľa topánok, aby som mohla použiť aj krajku z nich, nech to ladí)
- pár valentínskych drobností
- pohľadnicu k 50tke mojej krsnej
Ťažko povedať v akom poradí tieto veci nakoniec vyrobím, ale určite sa podelím nielen s výsledkom, ale aj s inšpiráciami, na ktoré narazím. Veci na svadbu by som chcela poriešiť behom týchto dvoch týždňov. Hlavne držte palce, nech si konečne kúpim tie topánky a môžem si dať skrátiť šaty.
Inak, viete, kde si človek môže dať bez obáv spraviť obrúčky? Som počula toľko strašidelných zážitkov s našimi zlatníctvami, že by som rada šla na “overenú adresu”



























14 komentárov:

  1. ahoj, už sa teším na príspevky, lebo mňa čaká niečo podobné .. pierka & oznamká na pláne dnes (aspoň protopyp) - šaty v stredu - topánky v piatok ... Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vicky, ja sa uplne stracam v tom mnozstve veci :D

      najvacsia sranda je, ze za vsetko s oznacenim "svadobne" a "wedding" a "love" pytaju extra prachy...svadobne topanky su vsetky ako 10 rokov dozadu, pripadne prehnane vymodene ako z mola alebo bordelu...tak idem po obyvajnych spolocenskych, najlepsie farebnych/kontrastnych. ked uz mam za ne dat tolko penazi, tak nech si ich uzijem viac krat :)))

      silno dufam, ze uz konecne nejake schopne najdem. saty mam inak z Ciny. prezieravo som si objednala o cislo vacsia, takze okrem skracovania ma caka aj zuzovanie :D
      je na nich kopec kamienkov, takze ich po svadbe mozem predat na suciastky ;)

      drzim palce pri Tvojej a prispevky sa posnazim co najskor :)

      Odstrániť
    2. ďík,, síce netuším, odkial si, ale, čo som pozerala cez net, tak Deichman a Baťa majú dobrý výber (pomerne lacné s nepriamym označením svadobné = čisto biele topánky) .. farebné mám doma, takže investujem do bielych :)
      ja sa skôr strácam v zozname hostí & homemade oznámení - nevieme sa na konečnom dizajne dohodnúť
      .. kedy to máte? stačí mesiac - alebo ked chceš, tak samain_drobnostky@yahoo.com

      Odstrániť
    3. som od Hlohovca, ale pracujem a byvam v BA - po robote ficim do niektoreho centra a dufam, ze dnes to uz vyjde :))) ja velmi nechodim rekreacne nakupovat, takze je to pre mna vzdy "velka vec" :D

      ak nezabudnem, tak odfotim nase oznamko a polem ti na mail ;)
      ktovie, mozno ta nakopne k niecomu...

      Odstrániť
    4. oki, teším .. aj ja fičím na "týždeň" do BA pokukať veeeľké shopy, prehrabať Ikea/Kika
      držím päste pri výbere topánočiek
      ps. s nakupovaním sme na tom podobne

      Odstrániť
    5. ak by si drahy nekupil rifle, tak by to bolo dnes velke sklamanie...jedny som nasla, ale 38 velka a 37 tlacila, fnuk. mam divne nohy :)

      Odstrániť
  2. taky chystáme svatbu... kdy se budete brát? my už v dubnu, začínám z toho být krapet nervózní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 6.4. :D tiez ma chyta panika ze nestiham a ze som to mala zacat riesit skor :D
    treba to brat pozitivne - bude tam vela alkoholu a cim skor zacnu svadobcania pit, tym menej si budu vsimat details :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš toho teda dosť... ja sa tiež niekedy strácam v takýchto povinnostiach, teraz sa mi po tých problémoch toho dosť nazbieralo... ešte, že nemám svadbu, to by som sa už scvokla :))) Držím ti palce, nech všetko dobre dopadne a všetko postíhaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja sa snzim zlahcit si to ako sa len da Misi :)

      najhorsie su tie necakane navaly paniky ze som v sklze a ze malo byt vsetko davno hotove, pripadne si vymyslim daku pikosku (naposledy to bol vyrezavany melon miesto svadobnej torty - akoze zdrava alternativa :)
      par dni potom zabijem vymyslanim ako to aplikovat a potom ma to zrazu prejde a je zas klud :D

      hormony, co ti poviem :D

      Odstrániť
  5. ..mic, my sme si obrúčky dali upraviť v zlatníctve na Obchodnej pri Terranove bývalej, ale vy asi idete kupovať.. A topánky kupuj hlavne také, v ktorých vydržíš byť od fotenia (ak sa budete fotiť vo wedding day) až do rána bieleho.. Čiže tak 3-5 cm max. A už sa teším na oznamko!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veru, ideme kupovat, ale mame aj zlato zo zubov ;)

    tak ja sa snazim najst nejake, ktore mi sadnu a pokial nebudu cierne alebo neonove, tak mi je jedno akej budu farby. problem je, ze ked som plna odhodlania silno nakupit, tak mi vsetko pride gycove alebo ortopedicke. ak najdem daco pouzitelne, tak mi nesadne cislo....

    asi pojdem v starych a len ich prestriekam alebo co :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak držím palce nech to všetko stihneš :) Veľmi sa teším na pripravované vyrábačky a DIY- čka :) A ak je vo vašom meste zaltníctvo Karát, tak skús to :)

    OdpovedaťOdstrániť