utorok 12. februára 2013

Vykecávačka: Šťastná ako blcha

Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou a random sa na mňa usmial! A ešte ako :D
Vyhrala som GA u Ivky a teraz už len čakám, kým môj najsamobľúbenejší kozmetický produkt dorazí a ja sa z neho budem môcť každý deň vytešovať a môj xichtík sa konečne dá zas do poriadku :)


Odkedy micelárku z Biodermy poznám (voľakedy dávno pradávno som narazila na vzorku v časopise), tak ju prakticky stále používam. Naposledy prievan v mojej peňaženke spôsobil, že som siahla po poľskej variante micelárky (Ziaja) a veru...nebol to dobrý nápad.
Výhra u Ivky však nie je jediný dôvod mojej dobrej nálady :D
Z firemnej lyžby som sa vrátila síce domodrinovaná, vyšťavená a ťažšia, ale splnila som sľub (fakt som sa odhodlala a postavila na lyže a nezabila sa) a ešte ma to aj bavilo - ak si teda domyslíme ten nekonečný výstup v plnej zbroji... Posledné metre som síce dávala takmer štvornožky, ale som tu!
Dokonca je vyupratovaný byt, oprané, všetko vybalené a na mieste, navarené...ale to aj vďaka tomu, že môj drahý aktívne priložil ruku k dielu a navzájom sme sa hecovali :)
Ak dnes k tomu všetkému konečne kúpim tie topánky na svadbu, tak budem žiariť do konca týždňa ako diskoguľa :D
Momentálne ešte riešim či chceme kameramana na svadbu alebo nie. Pôvodne som nechcela, pretože tak nejak nepotrebujem byť intenzívne stredobodom pozornosti a už bez kameramana to bude pre mňa dosť drsné...Ale možno to bude pre budúce generácie zaujímavé, alebo tiež pre ľudí, ktorí nakoniec nebudú môcť prísť...a tak rozmýšľam a neviem sa rozhodnúť.
Poznáte niekoho spoľahlivého, navyše s voľným termínom v prvý aprílový víkend? Ako to vidíte vy








5 komentárov:

  1. som asi podobný ako typ, som nevidela moje svadobné video, dokonca ani to zo stužkovej :D ale raz to určite prekonám a s vnúčatami si sadnem a spolu si to pozrieme :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celej článek zní tak pozitivně :)) A ten poslední obrázek, no úžasný! :D

    OdpovedaťOdstrániť