nedeľa 11. novembra 2012

3 vianočné ligotavky

Tento papier čakal na svoju chvíľu poriadne dlho... Krásnu stužku mám od Janulky a zvončeky od môjho drahého spolu s papierom z čias, keď som sa ešte neorientovala na ebay :D Určite jedno aj druhé dostať aj u nás v kamenných obchodoch, ale poznám sa. Keď do nejakého takého obchodu vstúpim, tak sa tam motkám celú večnosť, nahádžem kopčisko prepotrebných vychytávok do košíka (tety predavačky sa buď smejú alebo mračia) zo dva krát sa vrátim pozrieť či som na nič nezabudla a pri kase to vždy vrcholí malým infarktom, keď musím ťahať kreditku, pretože pri sebe takú vysokú hotovosť nenosím :D

2 komentáre:

  1. Tieto vyzerajú krááásne, wau :)
    Najviac sa mi páči tá posledná, teda tretia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tesim sa - su vyfotene v takom poradi, ako som ich vyrobila :) pri tej poslednej som sa uz trosku bala, ci som to neprehnala :D

    OdpovedaťOdstrániť