streda 7. novembra 2012

Mňamky: Obložené misy

Trošku som sa hrabala v mojich strých veciach, aby som sa s vami mohla podeliť o ďalšiu moju záľubu a našla som moj jedlo-aranžérsky vrchol :D Málokedy si fotím jedlo. Tu výnimka, aby som si mohla trošku poťapkať po chrbte 8) Moja maminka ukázala na fotke - takto nejak to chcem a so zvyškom rodiny sme sa na to vrhli. Výsledok:
Zlomok materiálu:
Nemali sme vtedy čas youtubovat, tak sme improvizovali. Príprava kvetiniek je jednoduchá. Treba zvinúť jedno koliečko salámy/syru, obtočiť ho ďalším, aby aspoň trošku pripomínal lupeň a zafixovať spáradlom dolu. Tam ho nebude vidieť, pretože ho zamaskujú ďalšie a ďalšie lupene, prípadne ďalšie kvety. Pri jedení sa nik nezranil ;)

***

U Niki Rovňanovenej som našla super postup ako vyrobiť ružičky, ktoré vidíte aj vyššie. Nika použila tento spôsob na zemiakové chips-kvetinky. Na najbližšej oslave vyskúšam isto aj toto:
Super tip aj od neznámeho autora na slaninovú misku:
A mnohé iné, ktoré som našla bez pôvodného zdroja, ale rozhodne sa ich oplatí vyskúšať:




2 komentáre:

  1. No, jedna vec je, aby jedlo dobre vyzeralo, ale druhá je, čo obsahuje. Ak sa človek napcháva syrom zo stuženého rastlinného tuku alebo salámou, čo obsahuje kopu chemických dochucovadiel a konzervantov, len jej chýba mäso, čosi nie je v poriadku a ani nebude s vaším telom... Dávajte na to prosím pozor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem. misy boli na velku oslavu babkinej 80tky, takze vo velmi tradicnom style co sa tyka stravovania :)

      Odstrániť