utorok 6. novembra 2012

Idreamprom ponuka

Juj, ten čas rýchlo letí :) ani som si nevšimla a už je koniec roka a čo je horšie - už som viac ako 2 mesiace nič poriadne nezbastlovala ani nezverejnila...to treba zmeniť! Mám pár rozrobených vecí, ale nejak málo odhodlania na ich dokončenie a tiež zlý foťák...ale to predsa vie každý, kto ku mne sem-tam zablúdi :D Najväčšiou komplikáciou je momentálne nedostatok svetla - ako pri bastlovaní, tak aj pri fotení. Každopádne som dnes natrafila na super vec, ktorú silno chcem vytrúbiť do celého sveta :) Hľadala som nejaké šaty, objednala som a potom som si všimla, že hľadajú fashion blogerky, ktorým by poslali šaty, oni by napísali recenziu. skrátka win-win akcia. Choďťe do toho! Majú krásne veci, široký výber a strašne milý zákaznícky servis. Kliknite sem http://www.idreamprom.com/faq.php?faqs_id=79 Nie som fashion blogerka a vlastne SSW vnímam skôr ako priestor na zdieľanie mojich výtvorov. Docela som sa bála negatívnych reakcií a aj preto som bola trošku utiahnutejšia a v kombinácii s mojou lenivosťou som sa tu veľmi nepretrhla :) Sypem si popol na hlavu a vrhnem sa na častejšie a hodnotnejšie príspevky, čestné pionierske ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára