streda 14. novembra 2012

Decopauge a ďalšie náušničky

Decoupage som už skúšala dávnejšie. Vyrobila som vtedy fotorámik, ktorý je teraz v istej obývačke v Malackách pri telke v kolóne rodinných portrétov :) To znamená, že foto tak ľahko nebude. Jednak tam nie sme každý deň a druhak človeka nenapadne odfotiť si fotorámik s fotkou... Tak ale bola to moja prvotina a presne tak aj vypadá, takže to nejaká veľká škoda nie je :) Moja druhotina veľký úspech nemala - tú môžte vieť tu. Tak ale snažím sa nevzdávať hneď a tu je môj tretí pokus:


Odkladám skoro všetky poháre od kávy, krásne fľase z alka aj nealka a fúúúrt počúvam to isté: načo ti to bude, len čo to zavadzia, je to len na lapanie prachu atď atď. Netvrdím, že to doteraz nebola pravda, ale nie je super používať veci ďalej a neprodukovať viac odpadu ako treba? Možno takáto vylepšená dóza alebo fľase niekoho seriózne poteší a keď nič iné, tak nech lapá prach - ak sa aspoň niekomu zdá krásna, tak to bolo správne rozhodnutie nevyhodiť ju :) Ktovie, možno si drahý všimne, že do nej chýba dáky ten kvietok a v lete sem-tam nejakú barinku cestou z práce donesie. Nádej zomiera posledná! Ale ďalej. Netvrdím, že teraz som náušnicomanufaktúra, ale myslím, že čím viac praktizujem, tým to ide lepšie, čo poviete? :D
Ešte detail:
Už to vidím, že jednoducho musím dokúpiť náuškoháčiky. Takých vecí skrátka nie je dosť. Vlastné prevedenie je vlastné. Neviem ako vy, ale ja som takéto náušky ečte nevidela. Aj keď...buď som slabo pozerala, alebo sa na mňa každý bude pozerať ako na šiši keď ich budem nosiť. uvidíme :D

2 komentáre:

  1. ja som úchyl na odkladanie sklenených fliaš, lebo čo ak ich raz budem potrebovať? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne - jeden nikdy nevie na čo všetko sa zídu :D

    OdpovedaťOdstrániť