štvrtok 22. novembra 2012

DIY: Mandarínkokvet

Sezónu vyrezávanie dýň máme tento rok už za sebou, ale prečo netrénovať ďalej? Na nete nájdete krásne veci vyrezané z hocakého ovocia. Trebárs takéto niečo jednoduchšie:


Pekné veci sa však dajú spraviť aj zo zvyškov. Skúste si trebárs do slimáčika zakrútiť šupku z mandarinky:


Ja už si mandarinky šúpem maximálne opatrne, aby mi ostal len špirálkový pásik a potom si ho zmotávam do kvetiniek a suším na okne :D Mám ich doma aj v práci a stále pribúdajú... Skúsila som spraviť aj jeden z kúskov šupky, ale to sa mi až tak veľmi nepáči:
Ako dekorácia adventného venca v kombinácii s celou škoricou to môže vyznieť veľmi dobre a hlave voňavo :)

6 komentárov:

  1. skvelý nápad :))) dúfam, že pri najbližšom konzumovaní mandarínky naň nezabudnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som sa pristihla pri tom, ze uz inak mandarinku ani nesupem a ked idem kupovat zelovo, tak rozmyslam co mozem spravit zo supky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je rozkošné, taká jednoduchá dekorácia do izby na stolík:)

    OdpovedaťOdstrániť