utorok 6. novembra 2012

Ťaháky

Moje školské vyžitie mám síce už dávno za sebou, ale prepadla ma nostalgia... Keď kamošky začnú študovať, stresovať sa so skúškami a vy im chcete dáko pomôcť, tak googlite, googlite a s tým najlepším sa skrátka musíte podeliť :D Staré osvedčené ako trebárs ťahák na sukni, pod peračníkom či vo výstrihu pozná asi každý.
Rôzne časti tela s dôležitými infoškami máte všetci asi tiež vychytané...
Ťaháky na perá sme si za mojich čias pracne inštalovali, teraz ich dostať kúpiť asi v každom papierníctve
Zamilovala som sa však do ťaháka na prsteni - dá sa zbastlovať aj také menšie leporelko hand made doma pred testom a keď ide zákerný pozorovateľ okolo, otočiť ho smerom dovnútra :D
Veľmi sa mi páči aj ťahák na topánkach, ktorý nemusí byť len s chemickou tabuľkou...ja by som také tenisôčky potrebovala na geografiu, heh. Škriatok Hádaj sa mi na základke postaral o poriadne krušné chvíle...Tak ale čo by som to bola za ženskú s perfektným orientačným zmyslom, nie? ;)
Podvádzať nie je ok a rozhodne na to nikoho nechcem navádzať...ale keď už, tak nech to má šmrnc :D

4 komentáre:

  1. mám za sebou celú VS, ale ten ťahák, s výstrihom mi unikol, ako je to možné?! nikdy som ťaháky nevedela používať, vždy som nimi akurát tak dokázala na seba upozorniť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. netuším :D netvrdím, že by som bez ťahákov nevyštudovala, ale je super mať zadné dvierka ak náááhodou v rýchlosti človek nevie :) neznášala som, keď som presne vedela kde ako zvýraznené to mám ani za svet som si nemohla spomenúť na definíciu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetky tieto tipy na ťaháky som už videla,ale prsteň teda nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. heh, tak pozri sem http://www.sashe.sk/SCarlet/detail/dve-male-sestry
    uz su aj nahrdnelniky :D

    OdpovedaťOdstrániť