utorok 13. novembra 2012

Pohľadnica aj s náuškami

Háčiky na náušky som dostala ešte minulé vianoce - lebo veď som mala veľké plány a plno nápadov, ale potom zrazu málo času, odhodlania a nakoniec chúdence upadli do zabudnutia :D Jeden by sa čudoval, čo mám po šuflíkoch :D Každý, kto k nám príde na návštevu si robí srandu, že na sťahovanie budeme potrebovať najmenej 3 kamióny. Možno aj viac... Tak ale kto má mať to >srdce< vyhadzovať veci, ktoré sa určite raz zídu...To škrečkovanie máme tak trošku v rodine, takže by som šla proti sebe :P Každopádne háčiky dostali deko a zajtra ich vyvenčím. Tu sú prvé -> losíky:
Je k nim aj pohľadnička - takže keď vymením spinky za serióznu ketlovačku, tak to bude milý darček pre kamošku alebo sestru:


Neviem ako vás, ale mňa vždy najviac potešia darčeky, s ktorými si ten človek dal námahu. Môže to byť len maličkosť, ale naozaj niečo, čo ten človek vypozoroval že používam, mám rada, často o tom rozprávam alebo obkukávam na iných :) Ak je to ešte vyrobené doma na kolene, o to lepšie - dúfam, že tento rok dostanem od môjho milovaného brata stojan na náušničky ;D Ako je to u vás? Máte radi skôr poukážky na darčeky, alebo osobne vybraný darček, či sa spoliehate na pozitívne prekvapenie? Ešte wishlist je super vec - človek nevie síce čo z neho dostane, ale poteší ho čokoľvek z neho :)

4 komentáre:

  1. Soniii som sa pobavila na mnozstve veci ktore ty mas naskresckovane..........ale nieeeeeee, to vobec nie je pravda :):) aaaale sobiky su chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Misicek, ved si cast z nich videla - dalsie su u Tomiho v pracovni a co mam doma v Pastusikove, to ani nehovorim :D ale vies si predstavit ;)

    Sobiky su z takej nejakej girlandy co som mala kupenu na minulorocnu vyzdobu a nasla som ju pri upratovani skrine :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej tie sobiky su paradne =) Moc sa mi pacia, ja som pred niekolkymi rokmi kupila sobikovske nausnice v Tescu, vyvencim raz za rok. Ale tvoje sa mi moc moc pacia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dakujem :D tie zelene spinky nahradim samozrejme niecim normalnejsim, ale chybal mi normalny material :)

    OdpovedaťOdstrániť