piatok 16. novembra 2012

DYI: Razítko rámček

Takmer vôbec nepoužívam pravítko (veď prečo by na hand-made veciach nemalo byť vidieť, že sú hand-made, či?) a zbožňujem zlepšováky. Máloktorý síce reálne funguje, ale kto nevyskúša, ten nezistí ;) Niekde som naďabila na videotutorial ako si každý môže doma spraviť výtlačku či razítko a tak som to chcela strašne vyskúšať. Tie silikónové rámiky sa mi zdajú riadne drahé - zvlášť keď viem, ako často by som ich využívala...preto som nemusela dlho rozmýšlať nad tým, čo chcem vyrazítkovať.


Na prvý krát to bola docela fuška, ale na svedomí to má hlavne moja lenivosť a tiež fakt, že som si všetko skomplikovala fotením postupu. Ak by som to však nespravila, tak by z celej tej babračky nebol žiaden úžitok, pretože to razítko som použila len raz :D

Mám plno razítok a hrozne sa mi páčia. Vždy keď mám nejaké nové, tak mám všetko možné orazítkované. Len nie pohladnice :D Nejak na ne vždy zabudnem :D Každopádne ak si chcete dáke spraviť, tak potrebujete takú tú penu/gumu (dostať v papierníctve alebo v kreatívnych potrebách), nožnice/skalpel, niečo na písanie a podľa potreby pravítko - tým, že ja som pravítko nepoužila, tak môj rámik vypadá viac hand-made ako som zamýšľala :D
Potom treba razítko obkresliť podľa reálneho predmetu, alebo nakresliť z hlavy. Záleží na tom, čo chceme potom razítkovať.
Samozrejme to treba potom vystrihnúť alebo vyrezať. Akonáhle máme, tak môžme vytasiť razítkovaciu farbu skúšobný papier.
Už len nalepiť razítko o prázdny obal z CD alebo niečo iné piehľadné + pevné a môže sa razítkovať ostošesť ;)

4 komentáre:

  1. super! p.s.:Pozývam ťa na začínajúci blog aboutLandD.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. baby, nasla som prave jeden tutorial aj na sashe :D tak skuste mrknut aj tam ;) http://www.sashe.sk/NoiArt/journal/ako-si-vlastnorucne-doma-vyrobit-razitko

    OdpovedaťOdstrániť