štvrtok 8. novembra 2012

Sashe zápisníček

Prednedávnom som bola na Sashe kurze v nádeji, že sa naučím viazať akúto nádheru:
Pôvodnému zámeru sme sa síce minuli, ale som veľmi rada, že sme s kamoškamni šli a tiež našej Potvore Natali. Ukázala nám kopec zaujímavých vecí, vysvetlila, vyskúšali sme si, našli vychytávky...teraz už len začať produkovať :D Mám v pláne neostať len pri tomto rozprávkovom receptáriku a vyrobiť touto technikou časť vianočných darčekov. Snáď neostane len pri plánoch ako to u mňa často býva :) Tamtadadáá, moja verzia zápisníčka/receptárika v duchu Kde bolo, tam bolo, bol raz jeden recept... alebo Rozprávkové dobroty. Presný názov ešte zvažujem, ale nie je až taký podstatný :)
Dôležité je, že má tak akurát strán, rozdelený je na časť pre Mäso/Veget/Dezerty/Tipy a má aj vlastné záložky - určite na ten patent prišiel už niekto predo mnou, ale tak snáď ma nik nezabásne, že to tak robím tiež :) Taká serióznejšia výzva bude v spomenutí si na systém viazania. Mám síce nákres od Natali, ale v takýchto veciach som dosť motovidlo a skôr improvizujem...
To je dosť vidieť na tom zápisníčku, ktorý som robila pre kamošku. Vyrobila som ho skôr ako som bola na kurze a to viazanie mohlo byť rozhodne krajšie. Tak som ho pre istotu zakamuflovala. Som presvedčená, že ďaľšími pokusmi sa môžem len a len zlepšiť, preto hor sa na to. Veď ak sa aj nepodarí, tak sa do dozvie akurát môj sklad materiálu a smetný kôš ;)