sobota 17. novembra 2012

Mňamky: Najlepšia bábovka & keksovník

Krásne sobotné ráno prajem :) Tiež sa vám nič nechce a najradšej by ste ostali zababušené v posteli až do zajtra? Ja som sa hecla a spravila som na raňajky chlieb vo vajíčku a obľúbenú maškrtu môjho drahého: keksovník. Najlepšie na keksovníku je, že netreba veľmi námahy a vždy s ním dosiahnete úspech. Stačí zobrať BeBe-keksy, poukladať, naniesť na ne kyslú smotanu (nedávam žiadnu vanilku ani cukor, aby to bolo "diétnejšie"), dať ďalšiu vrstvu BeBe-keksov, zas smotany atď, kým sa jedno alebo druhé neminie :D Arangovanie je tiež easy - ak nechceme len obyčajné alebo šikmé rezy, tak môžme zobrať výtlačky/vykrajovátka na linecké cesto a máme kásne zákusky. ak ich ešte posypeme farebnými cukríkmi alebo oblejeme čokoládov, tak už síce nebudú také *light*, ale krajšie a lákavejšie určite áno ;) Foto pridám akonáhle ten môj keksovník zmäkne. Snáď stihnem pofotiť skôr, ako ho Tomalf načne :D ***vid foto na konci príspevku*** Ak však chcete niečo na "vyššom levely" ako obtiažnosti tak výsledného efektu, tak vrelo odporúčam bábovku s tvarohom od Renka73. Neskutočne chutná bábovka, fakt.



Nech sa páči recept:
Už som ju robila niekoľkokrát a vždy sa vydarila. Kľudne môžte vynechať tvarohovú plnku a dať tam kúsky čokolády na varenie => mňam! ****************************************************************************************************************************************** Keksovník konečne zmäkol, ale nenaša som žiadne vykrajovátka, kam som trošku zaimprovizovala a vyrezala nožíkom (štamprlíky máme len s hrubými hranami, takže s nimi to veľmi nešlo) no a tu je výsledok:
Ďakujem Renke73 za recept na bábovku. Do tretice jej link tu. Dobrú chuť :)

8 komentárov:

  1. Tá bábovka vyzerá veľmi chutne, akurát sa blížia narodeniny mojej maminy tak možno niečo vymyslím, i kd pri mojom veku 14rokov nikdy nič dobre nedopadne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, som si ista, ze to v pohode zvladnes :) übung macht den meister ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na varechu casto bludim a hladam inspiraciu, vyzera na prvy pohlad chutne, moznoze zajtra poobede aj vyskusame :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tá bábovka vyzerá neskutočne dobre :) strašne veľkú chuť si mi na ňu urobila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lepšiu som fakt ešte nejedla. určite vyskúšajte ;) môj drahý ju chce stále robiť a nikdy nemôže nájsť rýchlo recept. tak som to hodila aj sem aj na papier a uvidím, čo mu bude viac vyhovovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Soni super tipy, kukaj hned kolko komentarov, jedlo vladne svetu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. bábovka vypadá moc dobře!
    těším se na fotky bebe keksíku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mišík, jedlo je predsa tiež hand-made ;)

    @Kamča, keksovník som pridala na koniec príspevku. neviem, či je to dobre rozoznať, ale je tam korunka (pôvodne hviezdička, ale keďže sa nepodarila, tak som nepodarenú časť odfaklila), tmavý + bledý kruh a kosoštvorec :D

    OdpovedaťOdstrániť