piatok 9. novembra 2012

***UKONČENÁ 1.12.2012***Giveaway/Vianočná rozdávačka u Sunny

Keď som začiatkom roka zakladala tento blog, tak som myslela, že bude mať maximálne 500 pozretí za rok :) Teraz sa však napriek mojej pasivite šplhá na neuveriteľných 5000 :D Veľmi pekne ďakujem za všetky pozretia, milé komentáre, zdieľania, spomenutie na vašom blogu, GFC, kankán-srdiečka a podporu. Vážim si to a hrozne sa teším na ďalšie ;) Čo môžete vyhrať? Môj Rozprávkový receptárik, ktorý som spomínala pár dní dozadu tu:
Podmienky rozdávačky:
Ľudkovia, ktorí ma sledujú už dlhšie, budú do žrebovania zaradení automaticky. Sú to:
Veľmi sa poteším, ak budete tento post zdieľať, aby malo šancu na výhru čo najviac ľudí a moje publikum sa trošku rozšírilo ;) V prípade, že sa do súťaže zapojí viac ako 50 ľudí, pridám ďalšie výhry, tak sa nemusíte báť, že sa vám nič neujde :D

43 komentárov:

  1. veronika.bejdova163@gmail.com

    jeej, som v zozname, to si cením :) páčia sa mi samozrejme všetky tvoje príspevky a pohľadničky, ale taký extra bol Eat-Pray-Love :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veronika.bejdova163@gmail.com

    alebo aj simpsonovci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeee, praaaa :D super, tesim sa a drzim palce ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. michaella.slukova@gmail.com
    Priznávam že som na tvojom blogu prvý krát vďaka tomu že si mi nechala odkaz a práve sa snažím založiť si scrapbook ale nemôžem sa dostať k nejakým pomôckam inak ako cez internet, a to nechcem, takže som rada že som tu a videla som aj nejaké DIY napr.na tie rámiky tak sa idem pokukať a inšpirovať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dakujem Misi, tesim sa ;) co sa tyka scrapbookingu, tak offline akurat tak papiernictvo, predrazeny DaVinci, ale na rozne vychytavky mozes narazit aj v Jysk, KiK, Ikea a niekedy maju aj v Kauflande super deko :D ak si to predsalen rozmyslis s online-nakupovanim, tak najlepsi je house-of-scrap.sk a este sashe.sk/MaterialPreTvorilky. nejake veci mam aj z ebay, ale od tychto dvoch kociek nakupujem najviac a vzdy som spokojna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veď práve u nás neni ani DaVinci a zase chcela by som to vidieť osobne pred tým než to kúpim že či by som s tým vedela pracovať lebo som to ešte neskúšala a zase prerábať to stále odznova by bolo strašné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. som si ista, ze aj niekto u vas s tym uz robi, tak sa skus popytat :) moja mentorka je povodne z Trencina, ale uz tam nebyva :) no a skus si pozriet aj nejake tutorialy na youtube. podla mna to zvladne naozaj kazdy. staci stipka fantazie a chut nieco vyrobit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líbí se mi článečky Diy, opravdu šikulka. A cena d soutěže taky úžasná :)
    monikahruba@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš veľmi pekný blog. Síce som ho objavila len dnes, ale už som si ťa veeeľmi obľúbila.
    Čo to som už stihla poprezerať a musím povedať, že táto pohľadnica http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2012/01/mladomanzelom.html sa mi zapáčila veľmi.

    zuzka.pazitkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekne ďakujem za pozvanie. Doteraz som na tvoj blog síce nenarazila, ale som rada, že som sem zavítala. Máš to tu veľmi pekné a rada sa stanem pravidelnou čítateľkou :-) Ako som si to tu tak v rýchlosti stihla prezrieť, tak ma zaujali vianočné pohľadnice, predovšetkým hneď tá prvá (http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2012/11/mrazive-vianoce.html) Mám rada pekné veci a milujem modrú farbu, takže voľba bola jasná.. :)

    sueandcolours@gmail.com

    S pozdravom Sue and colours
    Prajem pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super, velmi sa tesim Sue and colours a dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zuzanka, si zlata, dakujem a tesim sa, ze si prisla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem ti za pozvanie na blog a aj na súťaž.Máš to tu fakt krásne a si strašne šikovná :) Neviem,čo by som tu chcela vidieť,asi len stále nové a skvelé príspevky,ktoré pridávaš a super by bolo,keby si zrušila overovanie komentárov,pretože to mnoho čitateľov odradí nejaký komentár aj napísať,takže taká maličkosť :)
    Najviac sa mi páčia tie karty bábätkovské,ktoré si pridala medzi prvými,ďalej táto http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2012/05/blog-post.html a ešte aj tie s akoby vreckom na peniaze sú perfektné! No vlastne všetky sú krásne,ale tieto úplne naj :))
    Receptárik je úžasný tiež
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. dakujem Lizzy, myslela som si, ze to overovanie som uz daaavno vypla. idem hned skontrolovat a opravit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sonka pacia sa mi vsetky tvoje vytvory hlavne kvoli tomu, ze som mala tu cest ich vidiet nazivo. Jednoducho nadhera a vybrat by som si urcite nevedela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. dakujem Misicek a dodatocne aj Monike vyssie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. libila se mi _Money pocket
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, práve som začala sledovať tvoj blog :) Máš nádhernú cenu. Som u teba nováčik takže neviem povedať ktorá sa mi páčila najviac ale tá losíková pohľadnica bola strašne chutná :3 :) a veľmi sa mi páčila aj tá ružová Love deeply :) Som veľmi rada, že som na tvoj blog vďaka michaelke narazila :)

    môj email je 122.dominique.122@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ja som nováčik taktiež, takže neviem povedať tiež ktorá sa mi najviac páčila :)

    Môj mail: monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ahoj .. ako inak, tiež ma zaujímajú DIY veci, a tiež už dlhšiu dobu rozmýšľam, ako oblepiť vrchnú časť fotoalbumu, ktorý má byť určený pre dieťatko (iný ako svadobný som nenašla; album, kde sa lepia fotky)
    samain.drobnostky@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. dakujem kocky, som velmi rada, ze ste sa zapojili ;) a Samain, ja vela detskych veci nerobim, ale moja kamoska Miska hej - skus pozriet http://michaelacards.blogspot.sk/search/label/Detske Miska robi aj veci na objednavku, ak by si chcela daky profesionalnejsi hand-made a je velmi ustretova. na stranke ma aj mailovku, tak jej pripadne napis :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásny blog. Mne osobne sa páčia všetky príspevky, neviem si vybrať jeden najlepší príp. najkrajší. A ten dizajn je vážne úchvatný. :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. krásný design blogu! :)
    děkuju za komentáře

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Vdaka za pozvanie, vobec som netusila, ze existujes a zda sa mi, ze som ovela prisla, par prispevkov som si pozrela, co to okomentovala, s radostou som si ta dala medzi sledovane blogy, a ked nieco napises, rada sa k tebe vratim a precitam si :)
    Najviac sa mi pacia pohladnicky, vazne uvazujem, ze par skusim vyrobit, kamaratka praxuje v materskom centre a budu mat vystavny stanok na Vianocnych trhoch, kedze deticky su malicke a nie velmi zrucne, vsetky predajne produkty, z ktorych vytazok pojde na fungovanie centra si vyrabaju samy..myslim, ze pohladnicky by boli horucim tovarom :)
    Inak co sa vzhladu blogu tyka, farebnost dizajnu ako aj stitky a znacky umoznuju skvelu prehladnost, co nie je u vsetkych blogoch tak, takze plus navyse :)
    S pozdravom krinolina /danka.zimova@gmail.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. marcelavrabcova@gmail.com
    Všetky príspevky sú super, mne sa najviac páčia Mrazivé Vianoce :) nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  26. hoj, mas naozaj krasny blog a pohladnicky sa mi pacia uplne vsetky, najviac ale asi pohladnica s ruzickami z aprila.
    pekny vecer
    natalia.manekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Zveřejněno na: http://win-the-giveaway.blogspot.cz/2012/11/5-tipu-na-giveaway.html
    Většina tvých článků je úžasná :) Jsi moc šikovná! Baví mě DIYčka:)
    kackajunkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj :)
    sleduju tě nově přes GFC :)
    Moc se mi líbilo konkrétně přáníčko z příspěvku Being together... with MOJO242 :) ale když jsem se koukala, tak všechny tvé vánoční jsou taky moc krásné :))

    hanik005@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj ! Dnes som sa k tvojmu blogu dostala a rozhodne už patri k mojim najoblubenejsi , ihned som ho followla a ked som prisla na to, ze je tu GA , no ... nedalo sa nezapojit sa , cena je krasna :) najviac sa mi pacil prispevok http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2012/11/sashe-zapisnicek.html a moj mail : giniverakolcunova@gmail.com

    PS: Prisla som na to ze mame este aj rovnake mena ! Aj ja som sona a konecne som nasla niekoho, kto sa vola tak isto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. super kocky, tesiiiiim sa ;) no hej, vela Soni po Slovensku nebeha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  31. inak sunny , zdielam tuto : http://sasaxxx.blogspot.sk/2012/11/vsade-same-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ahoj, tak som prišla aj ja a zapájam sa do Tvojej giveaway :)
    Ja som popozerala príspevky a veľmi sa mi páčia tieto 3 vianočné ligotavky :)
    Sú to krásne podľadničky, najmä tá tretia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ahoj :) Tvoj blog je naozaj úžasný a si veľmi zručný a kreatívny človek :) Veľmi sa mi páčila pohľadnička so sobíkmi ( nadpis- Pohľadnička s náuškami. Super nápady sú aj v príspevku Recy Veci :) Krásny blog :)
    veronika.ksenakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Obdivujem tvoju kreativitu a šikovnosť aj z mála vytvoriť niečo tak pekné. Okrem iného( designu a každému výtvoru :D) sa mi veľmi páči to foto leporelo,je to skvelý nápad

    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Mám pocit, že som tu prvý krát tak si to tu idem odkukať :)
    izabella.terechina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Jsem tu poprvé, ale hrozně se mi líbí celkově design blogu, a také foto-leporelo!
    sdílím http://janulina.blogspot.cz/2012/11/posledni-moznost.html

    janienka.r@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Zdravím, tak tahle giveway je nádherná. Hezčí receptářík jako tenhle jsem ještě neviděla. Klobouk dolů, jsem tu poprvé a blog mě velmi zaujal. Zkusím tedy své štěstí a zapojím se do soutěže. Přeji pěkný den. :)

    a.habartova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Vůbec nevím, jak je možné, že jsem na tebe ještě nenarazila! Máš NÁDHERNÝ blog!

    Nemám ho projitý celý, ale strašně se mi líbily tipy na výrobu věcí ze starého trička.

    pakoshka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  40. A o tvé krásné giveaway jsem se zmínila na facebooku svého blogu, zde: http://www.facebook.com/svetpodles

    pakoshka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. velmi pekne dakujem bambulky, vitazov najdete tu: http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2012/12/ga-vyhlasenie-vitaza.html

    OdpovedaťOdstrániť