piatok, 9. novembra 2012

***UKONČENÁ 1.12.2012***Giveaway/Vianočná rozdávačka u Sunny

Keď som začiatkom roka zakladala tento blog, tak som myslela, že bude mať maximálne 500 pozretí za rok :) Teraz sa však napriek mojej pasivite šplhá na neuveriteľných 5000 :D Veľmi pekne ďakujem za všetky pozretia, milé komentáre, zdieľania, spomenutie na vašom blogu, GFC, kankán-srdiečka a podporu. Vážim si to a hrozne sa teším na ďalšie ;) Čo môžete vyhrať? Môj Rozprávkový receptárik, ktorý som spomínala pár dní dozadu tu:
Podmienky rozdávačky:
Ľudkovia, ktorí ma sledujú už dlhšie, budú do žrebovania zaradení automaticky. Sú to:
Veľmi sa poteším, ak budete tento post zdieľať, aby malo šancu na výhru čo najviac ľudí a moje publikum sa trošku rozšírilo ;) V prípade, že sa do súťaže zapojí viac ako 50 ľudí, pridám ďalšie výhry, tak sa nemusíte báť, že sa vám nič neujde :D